TRÅKIGT

Åh jag har så in i helvetes tråkigt så att det inte finns. Har nyss skrivit lite på bok-recensionen men den tänker jag inte fortsätta skriva på mer, speciellt inte en fredagkväll!
Igår i alla fall var jag hemma hos Alice i hennes villa. Grillade med Linnea och Anna. Kvällen blev verkligen lyckad och vi pratade om allt, dansade och hade jättetrevligt. Och ja! man kan ha skoj på torsdagar också.
Nu ska jag väl dra ner till min kära familj och käka lite. Senare ikväll kanske jag träffar Anna o Linne.
Oh, Alice messade mig nyss och frågade om vi ville picknicka eller nåt liknade på Tanto.
Jaja, får se hur kvällen slutar! Meeen ha en galen fredag nu, puuss



Såhär såg kvällen ut på ett ungefäär

Kommentarer
Postat av: Nadia & Sophias

LÄS VÅRAN BLOGG

2009-05-22 @ 11:35:31
URL: http://featuring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0