Varför är jag så ansvarslös!

Åh vad dum jag är! Jag har sjukt mycket att göra på det där jävla inredningsarbetet som ska vara inlämnat på fredag men ändå gör jag inget! Linnea ska sova här imorn eftersom jag är ensam hemma. Emma ska sova hos Julian tror jag o mamma och pappa är borta. Skönt! Så då ska hon hjälpa mig, hon erbjöd sig till o med att sitta uppe hela natten med mig tills det här jävla arbetet var klart. Sånt uppskattar jag verkligen! När man bryr sig om varandra, t.ex. om varandras skolgång. Och det gör verkligen Linnnea, hon är så himla bäst! Så tack babe<3
Julia var också gullig o jag fick kolla lite på hennes arbete o få lite ideér, fina vänner man kan ha!

Bara för att vi är sexigast tillsammans


Kommentarer
Postat av: julia

<3

2009-03-05 @ 18:11:22
URL: http://alladessanamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0