SHO

Haluu. Denna praodag var betydligt bättre, fick göra lite roligare saker o var inte lika trött o hängig.
I alla fall, så ska man helst vara helt svartklädd där så idag köpte jag även med mig ett par svarta ganska tighta chinos och ett par svarta örhängen fick hänga med hem. Kommer lägga ut bilder på det imorn.
Haha idag fick jag äta själv men det var inte så farligt som jag trodde ;O
Nu äre DH, men jag har inte pluggat nånting som jag verkligen måste göra :/
jaja, see yah!


MEN! haha såg nu att förra inlägget inte publicerades igår. Men nu får det komma upp :)
Aja nu äre prao, ha en najsig dag!

Chinos - Vero moda
Örhängen - Glitter
Tröja - The body shop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0