Melodifestivalen

Hemma hos Linnea och vi tittar just nu på melodifestival, finalen jöö!
Tidigare idag köpte jag lite saker med pappa bland annat ett par skor :)
Sen så bowlade jag med Linnea, kuul! Banan bredvid oss var några asfula killar, haha yeah.
Hur som helst vann jag mohaha! Nu ska jag titta vidare på melodifestivalen, puss!

Jah, detta inlägg skulle dock publicerats för sissodär tre timmar sen men nåt blev knas.
Aja, men herregud säger jag bara! Att hon den där tjejen (som jag inte vet vad hon hete) vann! Helt otippat.
Aja jag hejjade i alla fall på alcazar men men.
Nu ska jag sova, ska spela match imorn så det är väl dags att sova.
Emma min syster har körtelfeber eller vad det heter, alltså man har jätteont i halsen o massa sånt där.
Typ som halsfluss men snäppet värre som dessutom vara upp till tre veckor!:O aja i alla fall så snarkar hon jättehögt nu så ska få se om jag kan somna, haha. Aja guuuuuuud så intressant, godnatt i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0