Work it

Sitter här och äter ben&jerry's, cookie dough. Favvo :)
Dagen har varit bra, haha speciellt blocket där jag, Anna, Linnea och Bianca flummade runt som vi vore tre år och funderade även på att det skulle vara jävligt kul o dricka i skolan. Ta sig en liten stänkare på toaletten, ska nog ta o prova det en jobbig skoldag som aldrig tar slut.
Efter skolan åkte jag och Linnea till min pappas jobb o gymmade. Härliigt!
Shit vad de här veckan är fullplanerad! Måste hinna köpa massa saker o ush, ingen tid alls men får försöka kämpa:)

Fortfarande lika stolt

Kommentarer
Postat av: mickan

häftig bild :) hur har du gjort den ? photoshop?

2009-01-20 @ 21:56:35
URL: http://milar.blogg.se/
Postat av: d

Hmm, känner igen mig lite i den dära situationen.

haha

2009-01-20 @ 22:05:28
Postat av: Anonym

haha ;D

aa eller en kompis har photoshop så vi gjorde den:)

2009-01-20 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0