:)

Dålig uppdatering jag vet men nu äre så att jag sov hos Linnea under natten och orkade därför inte ta min tid o blogga.
I alla fall, yes man var skitkul och det skrattades en hel del. Bion slutade ganska sent så jag o Linnea drog hem till henne och jag sov där. Stannade uppe tills fem o vaknade klockan halvtvå typ, inte bra alls.
Idag så var jag med Linnea och vi träffade också Anna o Alice senare på dagen. Har inte sett dom på länge så det var mycket roligt. Skulle egentligen dra på nån fest? men det blev lite knas så det slutade med att jag, Alice o Linnea tittade på film hemma hos mig. Kul var det och vi tog massor med fula och även coola bilder med Alice systemkamera.
Snart skola, snälla döda mig!



Se vad man kan göra med en laserlampa och en kamera som man drar ner slutartiden på.
Made by moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0