UppdaterarN

Ja, jag uppdaterar inte särkillt bra. Har inge roligt att skriva om för tillfället.
Igår då, jo var hemma hos Alice på tjejmiddag. Det var verkligen lyckat och jag hade jättekul med alla tjejer.
Så är det ju också kul att variera lite med sälskapet.
Idag spelade jag match, åh herre gud vad vi sög! Haha, förlorade med lite för mycket men med hur mycket tänker jag inte säga (: Men får helt enkelt skylla lite på att vi spelade med 92:orna och det var deras kedja som släppte in målen, i alla fall de flesta..
Imorn ska jag spela ytterligare två matcher, de vill verkligen döda mig. Men det ska bli kul, eller man får ju i alla fall lite träning :)
Har väldigt tråkigt just nu, kollar på nån sopig film på trean. Ska nog gå oroa mig med att måla naglarna istället.
Trevlig kväll



Hahah, kan det bli mer fult !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0