Tjejmiddag

Fredagar är alltid sköna, har inte varit särkillt jobbigt i skolan.
Efter skolan gick jag Linnea och Bianca till seven eleven o köpte ett startpaket till mig, comviq!
Fick lite flipp o orkade inte vänta på att mina föräldrar skulle köpa nåt så man får ta saker i sina egna händer ibland.
Så om ni har lust kan ni ju lägga till mitt nya nummer, 0738967883. Så får vi hoppas att inga peddofiler eller andra jobbiga personer läser min blogg ;D
Sedan efter det var det tjejmiddag hemma hos Alice och även Anna, Bianca o Linnea var där.
Vi hade jätteroligt, lagade en god middag, dansade och pratade. Gick ut i sumpan ett tag senare men vi drog oss hem till Bianca.
Pappa kom o hämtade mig så nu sitter jag här. Är jättetrött att jag inte ens orkar hålla ögonen öppna. Ett tecken på att jag borde sova. Så godnatt alla, puuss

Seeexyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0