Supér

Sådär! Nu har jag duschat o hållt på i nästan två timmar. Har kommit på en ny outfit tills imorn, skitsnyggt!
Fast låång kommer jag vara, så kortisar ni får stå på tå !(:
Fysen gick bra, var inte så jobbig idag. Tränade mest styrka så det var okej.
Nu tror jag att jag ska sova, så jag är pigg tills imorn.
Juste, vi ska in till veterinären med Strumpan imorn för att vissa delar av hans hud lixom lossnar och hans tänder är snea. Min lille bebis!! Är helt orolig att vi kommer typ få avliva honom eller nåt. För det brukar man ju typ göra när ett smådjur har minsta lilla fel. Men det är bara jag som har livlig och hemsk fantasi.

Min lilla nin, du ska dö när jag är 25! minst!


Kommentarer
Postat av: evelina

Sv: haha visst den bilden är inte najs ! var bara tvungen att ha den hah. Nej men den var obehaglig tycker jag allt ! Hoppas strumpan blir bra

2009-01-29 @ 23:16:17
URL: http://evelinakroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0