Sjuk

Är hemma idag, kändes inte som om det var läge att gå till skolan idag.
Ush, är helt slut i kroppen och får ont i huvudet av minsta ansträngning. Hatar att vara sjuk och speciellt att spy.
Aja, ganska skönt att vara hemma endå. Pappa är också hemma idag för att han också varit dålig i helgen så nu är han ute och köper en bärbar dator till mig :D Snella pappa.
Hoppas jag kan gå till skolan imorn och hoppas verkligen att jag känner mig tillräckligt frisk för att vara med på innebandy-dm. Niorna ska typ spela skol-dm och då ska jag vara med men för att kunna vara med måste jag ju bli frisk.
Hoppas!
Nu är jag lite uttråkad. Tror jag ska måla naglarna eller prova lite kläder. Kul kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0