Nåt så obetydligt kan spela så stor roll

Bästavän, punkt slut.
Jag vet att vissa kommer tycka det här är hur löjligt som helst, till viss del gör jag också det.
Men just det här med att kalla varandra bästavän, syster, soulmate, andra halva behöver inte fortsätta men ni fattar.
Nu verkar det bara vara nåt man slänger ur sig. Det är så viktigt att inte utnytja de orden för mycket. 
Samma sak som orden jag älskar dig. Det har tappat värdet i sig själv och det tycker jag är så jävla synd!
Bästa vän ska vara en sådan person man vill dela resten av livet med. Nån man alltid kommer ha där.
Så innan ni kallar någon nåt så värdefullt ord tänk efter. Bästavänner är inte något man skaffar sig på en helg, tro mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0