Maatch

Har träningsvärk i hela kroppen, så fort jag sträcker på mig gör det ont. Men det är endå rätt härligt, haha.
Idag spelade jag två matcher, vaknade av mig själv och så gick jag och kollade vad klockan var. 10.25!!!!
Samling om 20 minuter. Så jag rusade ner likt förbannad och skällde ut mamma som f*n eftersom det var hon som skulle väcka mig. Men vi hann, faktum är att jag var där först, haha det var tydligen samling hel istället för kvart i.
Så typiskt!
Vi vann i alla fall båda matcherna men usch vad jag spelade dåligt, eller det kändes inte bra.
Trodde Teszor från HB skulle komma hit men har tydligen glömt bort mig?
Aja, imorn skola. Taggaaa....


Eye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0