Innebandy dm

Japp, som sagt var jag med på niornas innebandy dm idag. Det var kul kul, skönt o missa lite skola också:)
Det gick väl helt okej, vann en match och förlorade en match men med tanke på att vi mötte bra lag också tyckte jag vi var duktiga :D
Efter det åkte jag hem o duschade, mötte senare Linnea och vi åkte till Solna c för att köpa present till Bianca o Camilla.
Var hemma runt halvåtta sådär. Har även hittat kläder jag ska ha på fredag hemma hos Bianca, super!
Imorn är det onsdag, usch inge roligt. Fast det är lite skönt för att vi inte har nån träning på kvällen.
Nu måste jag plocka undan lite saker så att städerskan kan städa imorn, se yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0