Home

Kom hem för sådär tjugo minuter sen. Är lite sur för att jag inte hann sola idag :/ Och nån annan gång i veckan kommer jag inte hinna göra det heller, men får leva med att vara lite vit.
Men annars är jag på riktigt bra humör, känner på mig att denna vecka kommer bli riktigt kanon!
På tisdag ska jag o Linnea till pappas jobb och gymma. Kära vännen måste få lite styrka i minikroppen.
Sen på fredag är efterlängtade Chris Brown konserten :D
Fan vad kul det ska bli! Lördag har jag lite olika alternativ men får se vart kvällen leder.
Nu ska jag nog ta mig tid o plugga lite så har man det gjort inför veckan.
Livet har allt bra stunder ibland.
 Denna bränna skulle inte sitta fel nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0