Good day!

Åh vad jag älskar tisdagar, i alla fall denna tisdag. Som sagt hade vi inge block så slutade runt tolv, galet skönt!
Efter skolan åkte jag, Alice och Linnea in till stan. Gick lite på secondhand, såg bland annat gillofilippa.
Hahaha, Linnea tyckte det var kul och det märktes...
Sedan drog vi till gallerian och åt brownie med glass :)
När vi satt där i trappan inne på gallerian "flörtade" en kille med mig och uppförde sig lite mysko.
När jag och Linnea sedan är påväg hem (ungefär vid hemköp i sumpan) kollar båda bak samtidigt och gissa vem som går efter oss? Jo han!!
Hahaha, så vi stannade upp och vände smått springande. Jo lite läskigt var det, antingen hade han följt efter oss eller så bodde han i sumpan och var hemma samma tid som oss?:S
Aja, kom hem till Linnea senare. Hon ladda upp lite nya låtar på mig ipod och vi tittade även på wild child.
Dagen var mycket bra och jag kom på att jag har världens finaste vänner omkring mig.
Love you all!

Den var riktigt bra !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0