Chris brown!!!!!

Asså FY FAN vilken HÄRLIG kväll!!!
Efter skolan kutade jag hem o fixade mig, senare åkte jag hem till Tess och vi åkte sedan in till globen.
Åt på donken och sen så ställde vi oss i kö till hovet. Tog inte mer är 10 minuter att komma in ;O
När vi var där ringde Gabbi o tillslut hittade vi Hasse som fixade så vi fick stå långt fram.
Shit vad coolt det var! Hela konserten stod vi typ 10 meter ifrån honom och HERREGUD vad fin han är.
Ja kan bara säga att konsterten var skitbra!
Ett minus var bara att både jag o Tess hade högklackat så när vi skulle dra oss hem kunde vi knappt gå, gjorde så sjuukt ont. Haha och idag är mina tår typ bortdommnade men det var fan värt det för bra såg vi i alla fall.






Inte så bra bilder men det var inte så lätt o ta när man var halvt panikslagen
men det var lugnt en av de bästa kvällarna i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: mademoiselles

ååh alla verkar vara så himla nöjda med konserten! :)

2009-01-24 @ 17:13:17
URL: http://mademoiselles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0