I'm back!

Sitter nu po flygplatsen, är snart hemma! Eller kommer väl hem lite efter sju.
Idag ska jag po tjejmiddag hemma hos Anna, hon fyller ju or imorn so det ska firas.
Har inte hört av mig med henne men efter den information jag fott av alice är att det är ikväll i alla fall.
I österrike har det varit kul. Förutom vädret och trokiga människor har det varit bra:)
Gick ut en eller tvo kvällar och det var defenitivt roligt! Mycket svenskar vilket var bra.
Har saknat alla där hemma jättemycket och ska bli riktigt härligt att komma hem. Lite trokigt bara att vi börjar skolan igen om bara tvo dar. Vill inte tänka po det! Aja, nu ska jag njuta av sista lediga kvällen po lovet och gör det samma ni ockso.
Allt för mig, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0