I'm alive

Oj, det var ett tag sen nu.
Förlåt men skolan går faktiskt först och nu har jag haft himla mycket o plugga på. Tre prov denna vecka, de vill verkligen döda mig. Sista provet är nu på fredag och jag har inte pluggat nånting! Lite panik sådära.
Fick i alla fall Vg på franskaprovet, det trodde jag inte om mig själv! Och fick i alla fall g på matten, yääy.
Jag förstår verkligen inte hur jag kan gå i en röd grupp när jag är så dålig, får ta o skärpa mig lite på den fronten.
Åh, snart är det sportlov. Fan vad skönt! själv ska jag åka till Österrike och åka skidor o festa.
Kul ska det i alla fall bli :D

Romme

Kommentarer
Postat av: julia

fan va fin man var alltså! helt otroligt vacker haha

2009-02-19 @ 00:01:08
URL: http://alladessanamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0