Alåå

Idag har jag varit i skolan som vanligt sen hade vi block och vi åkte till nån synagoga där min engelskalärare, som då är jude stod o pratade lite om judendom som inte var sådär värst kul eller intresant. Liten besvikelse;/
Efter det så gick jag och Bianca och letade prao, alla är ju så dumma som inte ta imot praoelever med till slut gick vi in på ett fick, vete katten och de tog imot praoelever så dit ska vi maila. Hoppas det går!
Nu sitter jag och kollar lite på tv och längtar som den till somarn och tänker på hur mina sommaroutfiter ska se ut.
Haha, så roligt man kan ha det :D

Lite ful sådär ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet fråga på åhlens café i Sumpan, de tar emot där, eller jag praoa där så..

2009-02-03 @ 22:05:25
Postat av: anna

åh tack för tipset, ska fråga :D

2009-02-04 @ 22:03:31
URL: http://lillquant.blogg.se/
Postat av: a

det är lugnt, bättre än ingenting i alla fall =)

2009-02-06 @ 13:48:05
Postat av: Anonym

har ni frågat än?

2009-02-10 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0