Två varv runt lötsjön

Har nyss gjort mig en smoothie. Hade inge mat hemma så jag tog fram frysta hallon och jordgubbar ur fryser sen lite youghurt och mjölk och mixade. Jätte gott och inte så onyttigt hällde bara i typ 2 teskedar socker. Eller det kanske är mycket:O Aja. Men sista lektionen idag var idrott så vi skulle springa två varv runt lötsjön. Jag sprang på 12.56 min. Är faktiskt jätte nöjd eller inte jätte men nöjd! Fick ont i benhinnorna igen så det var ju lite sämre:/ Carro vår idrottslärare sa att jag skulle ta det lungt men det är ju dm imorn så igen vila för mig :D Men det går väl över nån gång i alla fall.
Så nu ska jag bara chilla lite och vänta på att åka till träningen sen för att träna med 93:orna för vi ska ju spela dm med dom men får se hur det går med det eftersom vi knappt tränat nånting alls tms med dom.
Eftersom jag ska upp typ 6 imorn så kommer jag inte gå ut nåt ikväll. Åh vad kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0