Trött, tröttare, tröttast

Ja, jag är himla trött på allt just nu. Speciellt att det är typ flera mil till skolan och att det bara regnar! Ush, okej sommarn är över men det måste väl inte regna för det? Aja, men i alla fall. Idag så började jag klockan åtta med engelska som otroligt nog var riktigt kul. Min grup är rätt liten och alla är tysta, I LOVE IT! Sedan går det över till matte som är dessvärre sämre för att alla ungjävlar bara skriker och håller på och ja det är bevisat. Jag har damp. Men livet går väl vidare för det lixom. Efter typ franskan hade vi två timmars håltimme. Precis vad jag behövde så jag, Eve och Linnea gick till donken och la på några gram fett. Men det kommer nog att tränas bort idag under träningen och hoppas att det regnar, åskar och blixtrar när vi ska ut och springa. Snälla väderguden, om det nu finns nån sådan. Blev ett rätt långt inlägg men ska plugga lite nu. Pussar

Riktigt gammal bild men är vi inte underbara....

Kommentarer
Postat av: evelina

hahaha fett gammal :O saknar den tiden asså! älskar dig anna quant.

2008-09-08 @ 19:42:55
URL: http://evelinakroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0