Skolfoto!

Fick reda på av Julia att det var skolfoto den här veckan. Shit! Asså ingen jävel har ju sagt nåt. Åh vad sur jag blir på mina klassföreståndare, blir en rejäl utskällning imorn. Jag har faktiskt bestämt mig att detta skolfoto ska bli bra. Men så har jag sagt varje år och har jag blivit bra? Nej! Skolfoto är verkligen inte min grej. Ska nog slinga utväxten igen för senaste gången blev ju riktigt misslyckat, ingen skillnad alls. Vi nog köpa nån ny tröja också :) Får se om jag hinner med det.
Men nu blire väl lite plugg för min del  -.-
Puss

Gammal bild på mig


Kommentarer
Postat av: linnea

Hehe var så lite ;)



Va? :O den här veckan?? driv inte! :O

2008-09-21 @ 19:25:45
URL: http://halldin.blogg.se/
Postat av: emmi knoke

du blir ju skit fin på bild! ;o

2008-09-21 @ 19:35:13
Postat av: Anonym

men man fick nått brev när vi ska ha saker, tex höstlov m.m då stog det att det var imorgon på måndag? ;O

2008-09-21 @ 19:37:52
Postat av: anna

emmi: neej men tack :D

anonym: o herre gud skojar du :O

2008-09-21 @ 20:52:25
URL: http://lillquant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0