Om färgat

Sitter med bärbara i knät och håller på att plugga. Gjorde en lite paus och tänkte då blogga lite. Efter skolan idag följde Linnea med mig till kista där vi gick in på salongen där jag klippt och färgat mitt hår. Jag sa att jag inte var nöjd och han höll klart med och sa att det såg lite grådassigt ut . Som tur var var det en annan som fixade mitt hår nu, hon la i lite mörkare slingor och några ljusare. Såg inte nån stor skillnad efter precis men det blev rätt fint ändå och ser inte lika missfärgat ut längre. Så imorn vill jag inte höra att jag har grått hår tack! Efter det gick vi och köpte shampo för brunhåriga så det kommer väl att bli en aning bättre kanske. Ska plugga vidare nu. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0