Och detta angår er?

Fan vad jag stör mig på vissa av er mäniskor där ute. Att sprida rykten och hålla på som om man våre tre år. Snälla nån, ta och väx upp! Blir grymt irreterad att folk ska vara så jävla nyfikna om nåt som inte ens angår dom och göra värsta grejer av det när dom väl får reda på det. Väldigt onödigt säger jag bara. Ni sänker inte bara personens självkännsla utan gör det även sämre för dom personerna som står denna person nära. Nu har jag hört flera olika rykten, lika obetydliga allihop och det är lixom inget jag ingentligen bryr mig om i överhuvudtaget men som sagt bara så jävla onödigt. Jag kan tänka mig vilka det är som inte har några liv och går runt och hittar på lögner för att få uppmärksamhet. Väldigt tragiska mäniskor bara. Men ni som känner er lite skylldiga kan ju ta åt er lite av det här och tänk på vad ni säger innan ni öppnar era käftar. 

Är bara glad över dom vänner jag har. Är nog mer lyckligt lottad en andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0