My day

Imorse gick jag upp klockan sex för att jag skulle vara på skolan sju för att duka fram frukost i matsalen. Det är så att vi har friskvårdsvecka när vi bla pratar om ant (alkohol, narkotika, tobak). Men idag så om man ville skulle man komma och servera frukost som då räknas in i betygen så det är klart man kommer... Självklart var jag inte själv där det var några till tjejer från klassen också men det var rätt kul. Sen har vi mest tittat på film och pratat. Detta kommer bli en lätt vecka.
Håller på att tagga inför matchen ikväll som är under vår träningstid ikväll.
Tror inte att jag kommer blogga nåt mer idag eftersom att jag kommer komma hem rätt sent men hare bra.
Puss / Anna

En mycket gammal bild


Kommentarer
Postat av: linnea

Lycka till på matchen ;)

2008-09-15 @ 19:24:52
URL: http://halldin.blogg.se/
Postat av: evelina

sv; tack så mycket gumman att du bryr dig<3 jag älskar dig

2008-09-17 @ 12:59:52
URL: http://evelinakroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0