Lite om helgen

Hejsan, har nyss ätit. Var typ nån thaimat jätte gott i alla fall. Han inte blogga nånting igår men lite om gårdagen dåra.
Hade sovit hos Nadia men vid tolv skulle jag och Eve till stan så då mötte jag henne. Båda var trötta och hungriga så på det bästa shoppinghumör var vi inte på. Gick runt i jätte många affärer men hittade inget! Åkte till solna c och åt. Där blev det stickade knästrumpor för båda och även hårspray och ett läppglans för min del. På kvällen lite senare var jag hemma hos Eve, som Linnea, Simon, John, Nadia och Marcus också var. Hade jätte trevligt och sjöng singstar bland annat.
Sen idag var det 93 match och herre gud vad vi sög. Speciellt jag! Ush inga fler sånna matcher. Förlorade med 5-1 tror jag, men men.
 
Hade mittbena under kvällen. Kanske inte passar så bra i det, jag vet :P Men vad tycker ni fint eller fult?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för smink? :)

2008-09-21 @ 19:35:54
Postat av: Lasermannen

laserprick i pannan!!!!, på bild 3

2008-09-28 @ 23:01:24
Postat av: anna

nej? då måste nu ha nån slags supersyn också

2008-09-29 @ 19:09:10
URL: http://lillquant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0