inte mycket tid

Nu var det ett tag sen jag bloggade men jag har inte varit hemma. Igår så sov jag hos Linnea, jätte mys. Vi gick och köpte ben & jerrys och tittade på sex and the city. Super bra, haha jag hade aldrig sett den innan XD Idag så gjorde vi inte så mycket på dan förutom att vi åkte nån stanns och spelade frisbeegolf. Den som uppfann denna sport/lek måste haft ett mycket tråkigt liv. Sen efter skolan gick jag hem till Nadia och vi pratade om olika saker. Det var jätte skönt att vi pratade ut och att du öppnade dig för mig och berättade om dina problem. Nadia, jag kommer alltid ställa upp för dig vännen. Efter det träning som vanligt och nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0