hemska dag

Efter en lång och plågsam dag är jag nu hemma. Vaknade med Linnea som hade sovit här. Dagen började bra och vi åt fruckost och tittade lite på tv. Efter en stund bestämde vi oss för att vi ville sola. Mamma hängde med men när vi kom fram så var simhallen stängd pga tävlingar. Yes, dagen börjar bra. Vi skjutsa hem Linnea för att mamma skulle slinga mitt hår men när vi var inne på Åhlens så ville jag inte bara färga utväxten som vanligt utan ville ha lite olika mörka slingor i håret. Så vi åkte till kista och gick in på salong 200, nåt sånt heter den. Jag berättade att jag ville bara ha några slingor i olika nyanser av brunt. Okej hon fattade absolut vad jag ville ha och än så länge var det bra. Men resultatet blev ju inte alls som jag hade tänkt mig. Men hon tyckte det blev hur lyckat som helst så feg som jag är vågade jag inte klaga. När jag var klar var mamma fortfarande inte klar så jag ringde pappa med gråten i halsen och frågade om han kunde hämta mig. Så efter ett tag gav han med sig. Gud vad jag böla när jag kom in i bilen. Åh herre gud vad fult var det enda jag tänkte. Desutom fick jag betala 1000 kr på skiten men mamma som blev grå var så missnöjd så hon betalade inte ett öre.

Mmm vackert.... Kommer antagligen färga tillbaka till min gamla hårfärg om några veckor.


Kommentarer
Postat av: linnea

Fint ju!

2008-09-28 @ 22:56:23
URL: http://halldin.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blev inga slingor dom färgade hela ditt hår :O det var fint :) men du är ännu finare i blont.

2008-09-29 @ 16:59:08
Postat av: emelie'

anna älskling, du passar&är lika söt i allt!

fjorton år tillsammans & mer ska det bli.

älskar dig hjärtat

<3

2008-09-29 @ 20:45:28
URL: http://milliey.blogg.se/
Postat av: emelie'

gooo mamma!

haha (: <3

2008-09-29 @ 20:47:57
URL: http://milliey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0