Godmorgon

Vaknade typ sju för att jag skulle duscha som var allt för tidigt. Börjar nio så jag fick lite tid över så jag tänkte blogga lite. Jo igår mådde jag inte alls bra, skulle plugga men slutade men att jag sommna i soffan. Sen när Emma kom o väckte mig var jag på jätte konstigt humör och orkade inte gå upp så jag gick inte på träning som jag annars ALLTID gör. 
Har ju slutat rida så tisdagar blir en ledig dag istället, skönt. Kan ta vara på den tiden o plugga lite. Ska snart möta Nadia och vi ska gå till skolan tsm. Hon hade tydligen mycket att berätta. 
Måste kila, puss

En ful Anna och en riktigt söt Nadia


Kommentarer
Postat av: emelie'

ett par riktiga söntosar, tycker jag!

älskar er! <3

2008-09-09 @ 09:02:31
URL: http://milliey.blogg.se/
Postat av: evelina

båda var riktigt söta!!! :D

älskar er

2008-09-09 @ 18:25:25
URL: http://evelinakroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0