muffins

Japp så idag då. Började dagen med att vi inte hade nån matte, great! Jag kunde ha sovit då istället men men.
Franskan blev en katastrof då jag fick reda på att jag INTE blev godkänd, åh herre säger jag bara.
Ska göra omprov efter lovet så det löser ju sig men i alla fall. Efter skolan så gick jag Linnea, Anna, Alice och Bianca och busade lite. Sen så gick jag och Linnea hem till Bianca och bakade jätte goda citronmuffins men choklad glassyr på.
Blev riktigt bra. Sen på kvällen pluggade jag en timma sådär men fattar fortfarande ingenting. Sen vare DH och gud vad spännande det var, haha. Men jag fattade noll i slutet, dom får ju inte vara gamla! Det blev jag faktiskt en aning panikslagen över. Nu ska jag dra mig vidare till sängen, natti.


Kommentarer
Postat av: linnea

Jaha hette det glasyr, jag skrev chokladsås XD

Goda var dom allafall!

2008-10-21 @ 22:58:45
URL: http://halldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0