Min fot :'(

Åh jag stör mig verkligen på att min fot aldrig blir bra. Det var ungefär två veckor sen jag stukade den och nej det har inte gått över! Förra fredan var jag och pappa hos kiropraktorn för att även kolla mina benhinnor som jag FORTFARANDE har ont i. Ska dit imorn också men det är såå jobbigt för att man måste ta av sig kläderna allt utom bh och trosor för att han ska kolla på ens rygg och typ sånt. Det är verkligen jobbigt! Tänk dig att stå framför en främmande gubbe i underkläder. Men jag överlever väl, så imorn blire en rejält täckande bh och björnborgtrosor.

Ska inte klaga, livet leker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har nog lite med att jag alltid lyckas trampa på dem foten, :P <3

2008-10-09 @ 22:18:15
URL: http://ingvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0