Men dö!

 Juste sen var Linnea så gullig ock följde med mig till frissan igen. När vi kom dit kolla han på mitt hår och bah nej vi kan inte göra mer. Ehm, du kanske ser att det är grönt/grått/FULT? Nej men vi har ju gjort bruna slingor och det går inte att få det bättre. Frågade honom om det överhuvudtaget såg fint eller särskillt proffsigt och det gjorde det tydligen. Då blev jag lite förbannad och vi stod och arumenterade och han sa att jag hade varit orangehårig när jag hade kommit dit.
Va det var jag fan inte och han var inte ens där när jag kom dit för första gången. Så jag frågade honom hur han kunde veta det. Då hade dom tydligen vidiokameror som hade filmat och sen hade han sett filmen. För det första, vrf skulle han ha tittat på dom, jobbar han extra som säkerhetsansvarig eller? för det andra brukar inte ens övervakningskameror visa i färg och i sånna fall måste det varit en jävligt bra vidiokamera. Då frågade jag vad jag skulle göra då.
Jag skulle a hand om mitt hår och ha hårinpackningar, ehm jadu det har jag varje gång jag tvättar håret? Men då hade jag använt det för mycket så att färgen istället hade gått ut. Då blev jag bara riktigt förbannad och gick därifrån.
När jag kom hem och berättade historien blev ju inte mamma eller pappa glada över vart dom hört så pappa ska gå dit med mig imorn och ta ett rejält snack. Haha nu jävlar ere fight!


Kommentarer
Postat av: julia

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR BARA! :D

haha jag skulle flippa totalt, vilka idioter!

2008-10-10 @ 21:25:00
URL: http://alladessanamn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhaha fan va roligt

2008-10-10 @ 21:38:40
Postat av: Anonym

kör hårt, vafan orange hårfärg!?

2008-10-10 @ 23:46:44
URL: http://ingvardsson.blogg.se/
Postat av: linnea

Ja dryg frisör!

2008-10-11 @ 11:18:19
URL: http://halldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0