M & M

Glömde att skriva att jag åker till mormor och morfar över helgen. Ja i alla fall är jag här nu :P
Här är det jätte mysigt och vi ska snart äta middag. Träffar dem inte så ofta eftersom att de bor i dalarna.
Finns inte så mycket att säga förutom att jag har skrivit jätte mycket på teknikraporten, den är så bra!
Om jag får säga det själv :D
Måste plugga vidare sen på allt annat speciellt franskan eftersom jag har prov på MÅNDAGEN:O
Juste jag fick VG på so-provet som var mycket oväntat faktiskt men jag blev jätte glad.
Haha ha det bra alla där hemma. Pussar Anna

Kommentarer
Postat av: bianca

hoppas du får de bra i dalarna :D

2008-10-18 @ 23:40:45
URL: http://ingvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0