Beck

Kollar på beck som går på teve. Inte så inne i det eftersom jag är inne på datorn så har inte hängt med riktigt vad som hänt. Pluggat har jag inte heller gjort:/ Visst jag kan göra det imorn men då är det så mycket annat som ska göras. Vi ska fixa här på landet eftersom det ska bli ommålat i vardagsrummet och sen vill jag också köpa nya skor imorn och sola. Skulle behöva en helgdag till. Blir bara tråkiga inlägg just nu. Kan inte ladda upp bilder här borta men ska försöka ta lite höstbilder imorn om jag kommer ihåg det.

Hittade en bild på lilla huset


Kommentarer
Postat av: linnea

Det är så mysigt där :)<3

2008-10-12 @ 23:43:32
URL: http://halldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0