Träning

Ännu en dag avklarad. Fick våra omdämmen idag, stod bättre än jag anat. Fick även kemiprovet idag blev ett G men det var därimot förväntat. Hade bara en timmas block idag istället för tre, sååå skönt att sluta tidigare.
Meeen igår på träningen fick vi reda på att vi inte skulle ha nån träning på onsdag så det blir i solna hallen.
Först en timmas fys på löparbanorna sen en timma innebandy, åh herre! Men det är bara att kämpa på även fast jag är så trött så jag håller på att svimma. Ush bara tråkiga inlägg, inge kul för er o läsa, men men det är så min vardag ser ut. 
Puus

Har verkligen brist på nya bilder, slänger in en bild på mig och min trogna söta vän Linnea


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha :D

love uu

2008-11-06 @ 00:30:59
URL: http://halldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0