Solna c

Sitter framför datorn och latar mig fast jag borde plugga, men det kan jag ju göra sen :)
Pappa kom nyss hem och han ska göra taco, såå gott!
Idag efter skolan åkte jag och Nadia till Solna C för att jag skulle köpa nåt fint att ha på mig i helgen.
Men nej, såklart hittade jag inget. Verkligen så typiskt.
Har sett vilka som är kallade till matcher i helgen och jag var bara uttagen till 94 & 94: ornas matcher.
Åh inge vidare roligt att spela med dom speciellt inte 94: orna :/ Mina benhinnor värker är så jävla ömma och det känns som att jag typ har en inre blödning eller nåt, skumt. Vet därför inte om jag kan spela i helgen men jag kommer få samma svar som vanligt, äh nej det går över! Mm eller inte..
Nu ska jag läsa i soboken, kuuuul.

Det var askallt idag när jag gick hem ändå hade jag Emmas gås.
Tacka gud för fjällräven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0