Snart helg!

Har nyss duschat efter ett träningspass. Träningen var inte alls jobbig idag och vi sprang inte ens ute,
tack underbara tränare!
På hemvägen hämtade vi upp Natalie som ska sova här. Ikväll orkar jag inte plugga nåt alls, ska kolla på greys sen sova. Måste nog läsa i boken som det är lite brottom med. På fredag ska jag åka o shoppa med flickorna, tror vi drar till kista eftersom alla var slöa och inte orkade åka in till stan. Men det får funka:)
Vill köpa ett par baggiejeans, tror det finns ett par på mixit men det ska jag kika efter imorn.
Så lycklig att onsdan är över, ännu en dag närmare helgen. Har heller inga matchen i helgen som är såå skönt för då kan jag även äta tårta och Alice och gå hem till mr secret lite senare. Tummen upp!
Greys börjar nu så måste kila, pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0