Regnhelvete

Kom hem för ca en halvtimma sen. Jag och Alice åkte till hemköp och köpte godis, eller det var bara jag hon köpte frukt XD. I alla fall, så påvägen till hemköp skjussade jag Alice på hennes cyckel och då möter vi två poliser så Alice hoppar av snabbt som fan sen så typ fick vi lite panik så jag cyklade som fan och stackars alle sprang efter. Haha inte för att dom skulle ha stoppat oss men man vet ju inte. Sedan smög vi in på hemköp, haha lite småläskigt var det ju.
Nu så ska jag göra blockläxan som ska vara färdig tills imorn och om jag inte hinner med det får jag skippa träningen eller nåt, får se.
Allt för mig, bye!

Kommentarer
Postat av: linnea

vilken söt bild :)

2008-11-10 @ 15:53:52
URL: http://halldin.blogg.se/
Postat av: aliiice

Haha och jag som inte har någon kondis alls xD



Han den krulliga är RIKTIGT motbjudande, jag vet... Hehe. Men Håkan är ju bara för underbar!:) Tycker du inte?

2008-11-10 @ 18:06:57
URL: http://enkelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0