Mat är kärlek

Måndag. Skolan var rätt okej förutom matteprovet som verkligen gick rakt åt helvete! Men kul som fan hade jag i alla fall, garvade för typ minsta lilla grej och jag och Ellen skickade lappar, hihihi, och typ bytte prov o allt XD
Teknikprovet gick skit bra, var aslätt och även för mig som inte kunde nånting gick det super för. 
När jag kom hem jo då åt jag som fan, ovanligt (A) Förstår mig verkligen inte på de som bantar?! Jag skulle inte klara en dag utan mat, seriöst. Bästa sättet att gå ner är att äta nyttigt och träna inte bara sluta, tro mig ni kommer bara rasa upp i vikt igen när man börjar äta. Sååå bantning är bara onödigt. Heh, då hade vi det sagt :)
  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna lilla flicka, det var DU som tog mitt prov ;D <3

2008-11-24 @ 20:35:30
Postat av: Ellen

Oj, kommentaren var från mig:)

2008-11-24 @ 20:36:40
Postat av: anna

hihi kanske (A)

2008-11-25 @ 15:52:14
URL: http://lillquant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0