Ingen match

Har nyss stressar mig från simhallen till mixit där jag och Emma köpte en present och sedan stressat mig hem, till vilken nytta!? Såg nyss vilka som var uttagna till matchen idag och jag var inte uttagen, men åååh!
Så jag skulle kunnat ta allt i lugn och ro, kanske till o med hitta nån fin tröja till ikväll. Men men, en sak är väldigt posetiv.
Jag hinner fixa mig ordentligt plus att jag hinner till middan innan, suuuper.
Nu måste jag verkligen hitta nåt att ha på mig, ska vara där om en och en halv timma, strees!

Jag, Bella, Emma. 
SAKNAR!


Kommentarer
Postat av: Louisa

Gud va härligt med sommar och sol :)

2008-11-07 @ 18:06:43
URL: http://modefantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0