hard work work

Sitter och tittar på beverly hills, borde egentligen plugga men jag tog en liten paus.
Ska göra franskaprovet imorn som jag inte har pluggat på alls, trodde jag skulle göra omprovet nästa tisdag men då har vi tydligen studiedag och jag orkar inte vänta tills tisdan där på så det får bli imorn men det är klart jag fixar det :D
Idag har varit en rätt tråkig dag, fast jag fick tillbaka en svenskauppgift som jag fick vg på sen på teknikraporten fick jag mvg, yäääy:D Juste, vet inte var mina nycklar är så jag tog ett par extranycklar imorse men då hade jag ju ingen skåpnyckel så i slutet av skoldan var jag tvungen att knipsa mitt lås för jag behövde några böcker. Sedan när jag kommer hem kollar jag på nyckerknippan samtidigt som jag låser upp huset och jo såklart hänger en extranyckel till mitt lås där.
Men åhhhhh så underbart!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0