hahahahah!

Har nys tittat på desperate houswives, micket bra:) Pluggat lite på engelskan och franskan, idag fick jag även veta att jag hade fått godkänt på omprovet i franska. Lättnad!
Juste, hahahaha. När jag skulle gå från Linnea skulle vi säga hejdå och så tog hon upp Mikey i famnen när jag skulle krama henne och säga hejdå. Men sen blev det lite hjärnsläpp och jag skulle egentligen pussa Mikey men vände mig till Linnea och tänkte pussa henne och hon gjorde samma sak, asså hon var berädd att ge en puss. Sen upptäckte vi oss själva när vi stod där öga mot öga och putade med läpparna och började AS GARVA. Asså kan inte förklara men det ögonblicket asså herregud säger jag bara! Så jävla kul och jag garva så mycket att jag var tvungen att lägga mig ner.
Haha lite kul i alla fall:D

Du har konsten att alltid få mig att börja garva.

Kommentarer
Postat av: linnea

hahahaha, sitter och garvar just nu! Jag var verkligen helt lost då, asså jag kunde inte tänka! hahahhah ett roligt ögonblick! xD

2008-11-11 @ 22:59:23
URL: http://halldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0