Galen kväll

Ja, gårdagen blev lyckad. Var lite segt i början men sen kom det lite annat folk som liva upp partyt och det blev riktigt skoj.
De sista som var kvar drog vid 2 kanske, eller Simons brosha och hans kompisar. Resten (jag, emelie, jamie, linnea,  nadia, eve, john, sebbe och simon sov där. Alla andra fick sova i sängarna förutom jag, nadia och linnea som offrade oss och låg i soffan och vi hade våra jackor som täcken. Toppen!
Sov drygt fem timmar totalt så är ganska trött. Sen efter ett tag var vi mycket, mycket hungriga så alla förutom nadia, simon och eve drog och åt eller gick hem. Nu ska jag väl antagligen plugga, suck.
Lägger in bilder på kvällen när jag fått dom av Emelie.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0