Fullt upp

Sorry att jag har uppdaterat jättedåligt men denna helg har varit lite för stressig.
Igår spelade jag ju match som slutade rätt sent och efter det drog det av till Cornelia. Juste vi såg på hostel och fyy fan vilken äcklig film. Dom torterades och usch! Nästan värre är saw.
Sedan idag spelade jag mach också, och jag hade jätte ont i foten sen matchen igår men det gick över lite i slutet och nu har jag jätteont i ryggen efter alla smällar från matchen. Så min kropp mår lite halvbra annars funkar det :)
Nu idag har jag så mycket plugg att jag kommer få panik. Bokrecensionerna ska skrivas klart och sammanfattning av det ska jag göra, sedan träna till ett helvetesprov som jag har imorn. KUL!

Sommar 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0